کد خبر 162329
۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

محسن بنگر در گفتگو با «حیات»:

حواشی بیرونی و اشتباهات داوری در دیدارهای اخیر به پرسپولیس ضربه زد/ نظر ما در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی مهم نیست

حواشی بیرونی و اشتباهات داوری در دیدارهای اخیر به پرسپولیس ضربه زد/ نظر ما در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی مهم نیست

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم و دیدار حساس پیش رو مقابل سپاهان در جام حذفی صحبت کرد.

محسن بنگر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص دیدار حساس پیش روی پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: این بازی همیشه سخت و حساس است و به دلیل رقابتی که بین دو تیم در چند سال اخیر شکل گرفته است برای هواداران هم اهمیت زیادی دارد. پرسپولیس اگرچه در هفته‌های اخیر کمی متزلزل نشان داده ولی شرایط فنی خوبی دارد و می‌تواند در این بازی با وجود کار دشواری که مقابل سپاهان دارد شانس بیشتری برای صعود به مرحله بعد دارد. این بازی از نظرم یک فینال زودرس است که برنده آن شانس اصلی قهرمانی می‌تواند باشد.

وی افزود: مشکل پرسپولیس در این چند هفته نداشتن آرامش است و این موضوع به مسائل فنی تیم هم ضربه زده است و باعث شده بازیکنان با استرس وارد زمین شوند و نتایجی که کسب کردند باعث شد اختلاف مطمئنی که در صدر جدول داشتند را از دست بدهند و حتی فاصله بگیرند. هنوز چیزی از دست نرفته و 10 بازی دیگر در لیگ باقی مانده و در ادامه فصل خیلی اتفاقات رخ می‌دهد. به نظرم پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی در هر دو جام است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم در ادامه گفت: یکی از مسائل دیگری که در نتایج اخیر هم تاثیر زیادی داشته اشتباهات داوری است که به شکل عجیبی علیه پرسپولیس بوده است. وضعیت داوری در فوتبال ایران خیلی غیر استاندارد است و دیگر این روزها همه در مورد VAR صحبت می‌کنند ولی شاهد ورود آن به ایران نیستیم و فقط چند سال است در این خصوص وعده و وعید می‌شنویم. به نظرم فدراسیون باید هرچه زودتر فکری برای این موضوع بکند چون از مهم‌ترین مشکلات فوتبال ایران است و باید آن را در اولویت قرار داد تا بلکه تکنولوژی کمی از مشکلات داوری کم کند.

بنگر در مورد عملکرد یحیی گل‌محمدی هم خاطرنشان کرد: یحیی گل‌محمدی کارنامه مشخصی دارد و در طول سال‌های اخیر عملکرد او را دیده‌ایم. به نظرم برخی ناجوانمردانه به او حمله می‌کنند و هدفشان تخریب پرسپولیس است. از کادرفنی می‌خواهم بدون توجه به حواشی و انتقاداتی که بعضاً غیر منصفانه است با قدرت به کارشان ادامه دهند و به زودی به صدر جدول بر می‌گردند و اگر بازی فردا مقابل سپاهان را هم پیروز شوند در جام حذفی هم قدم بزرگی برداشته‌اند.

پیشکسوت فوتبال در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی هم گفت: فکر نمی‌کنم نظر ما در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی مهم باشد و آخر سر هم هرکاری مسئولان فدراسیون خودشان صلاح بدانند انجام می‌دهند. مگر موقع انتخاب کی‌روش این همه مخالف وجود داشت کسی ترتیب اثر داد؟ الان هم هرچه ما بگوییم فایده ندارد و خودشان یک تصمیمی خواهند گرفت پس بهتر است اظهار نظر نکنیم.

برچسب‌ها